28/9/16

L'esmorzar del Renaissance Los Angeles Airport Hotel

Quan estàs lluny de casa agraeixes allotjar-te a hotels d'aquest tipus. T'hi trobes a gust, tant pel seu bon tracte com per la calidesa i la confortabilitat de les habitacions, amb matalassos king size i la tria dels coixins més tous, durs, en fi una comoditat que fa que t'hi sentis bé.

A més, cal dir que ens aquests hotels d'aquesta cadena, Marriot, com en d'altres de la mateixa categoria, tens la seguretat que menjaràs i t'atendran d'allò més bé. Nosaltres vam allotjar-nos al Renaissance Los Angeles Airport Hotel, que pertany a la mateixa cadena.

Així que a la nit d'arribada, després de visitar la ciutat de Los Angeles ens vam acomodar a la nostra habitació, ens vam fer un cafè amb llet i ens vam mirar la televisió fins que vam quedar dormits. L'endemà havíem de llevar-nos ben d'hora per agafar el vol cap a San Francisco.

Varem esmorzar a primera hora del matí, literalment. Si el buffet obria a les 6.30 nosaltres ja hi érem, vam ser els primers clients crec. Molt bona rebuda, tot i haver-hi un petit problema segons ells, però més gran per mi, i era que aquell dia per circumstàncies que no vam acabar d'entendre bé no s'oferia buffet, sinó carta. Què hi farem, vaig pensar jo, no és el mateix però intentarem que s'hi assembli.

No us haig de dir i suposo que tots coincidireu amb mi, que una de les millors coses dels hotels és el seu buffet d'esmorzar, ben ampli i amb una gran diversitat d'aliments que fa goig de veure. Sort que veníem de molts buffets, sobretot amb els tres esmorzars de Las Vegas, que van estar molt bé.

La qüestió és que vam triar de carta, així que vam demanar:

- Suc de taronja natural

- Ous benedict amb patata violeta, espinacs, tomàquet i advocat: molt ben presentats

- Pancakes amb sirop d'agave

- Gofre amb nata, maduixes i mantega

- Capuccino

- Un plat de fruita: excel.lent presentació, amb la fruita fresca molt ben tallada i acompanyada amb un bol de cottage per sucar-hi els talls de plàtan, meló, mores delicioses, pinya i maduixes

La noia que ens va servir en tot moment va ser molt atenta i simpàtica. I cal dir que tots els plats que ens van servir eren fets al moment i amb productes de qualitat amb una presentació impecable. També afegirem com a tall d'anècdota, que ens va passar el tiquet de l'esmorzar, tot i que ja ho teníem inclòs amb el preu del viatge, i pujava 100 dòlars tot el que havíem demanat.

Imagineu doncs ja gastar aquest import només per esmorzar. Això mateix ens va passar al Marriot de Washington, que el cambrer ens va deixar el tiquet i ell mateix ens va dir que nos ens espantéssim que ja ho teníem pagat, però allà cada esmorzar valia 50 dòlars i era de buffet lliure.